Subject: Telia Eesti AS volikiri- juurdepääs TTJA numbribroneerimise andmekogule
From: "Telia dokumendihaldus" <[email-masked]>
To: "TTJA" <[email-masked]>
Date: Fri, 4 Oct 2024 10:26:18 +0300

Tere

Edastame Telia Eesti AS volikirja juurdepääsuks TTJA numbribroneerimise 
andmekogule.

Lisa: Volikiri manuses

Lugupidamisega

Laidy Põldmaa

Dokumendihaldur | Finants- ja tugiteenused

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Mustamäe tee 3, Tallinn

www.telia.ee

Telia Eesti AS 10234957

See e-kiri võib sisaldada informatsiooni, mis on kaitstud volitamata 
avaldamise või jagamise eest. Kui Sa ei ole selle e-kirja õige adressaat, 
siis palun teavita sellest e-kirja saatjat ja kustuta kiri ning kõik sellele 
lisatud manused ilma neid jagamata või kopeerimata ning ära avalda nendes 
sisalduvat teavet teistele isikutele.

Telia Company töötleb e-kirju ja teisi dokumente, mis võivad sisaldada 
isikuandmeid, vastavalt Telia Company 
<https://www.telia.ee/images/documents/juhendid/est/kliendiandmete_privaatsuse_poliitika.pdf> 
Privaatsuspoliitikale.

This email may contain information which is privileged or protected against 
unauthorized disclosure or communication. If you are not the intended 
recipient, please notify the sender and delete this message and any 
attachments from your system without producing, distributing or retaining 
copies thereof or disclosing its contents to any other person.

Telia Company processes emails and other files that may contain personal 
data in accordance with Telia Company’s Privacy Policy 
<https://www.teliacompany.com/en/about-the-company/privacy/> .

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.